Leela.

Leela spēle – Ceļš uz dziļāku sevis izpratni

Leela spēle, kas pazīstama arī kā "Lila", ir sena garīgā prakse, kas piedāvā unikālu ceļu uz pašizpratni un dzīves būtības izpēti. Tā ir spēle tiem, kuri meklē atbildes uz dziļākajiem dzīves jautājumiem un vēlas izprast savu iekšējo pasauli.

Kas ir Leela spēle?

Leela spēle ir vairāk nekā vienkārša spēle – tā ir sena meditācijas un pašizaugsmes metode, kas balstīta uz Indijas garīgo tradīciju. Tā simbolizē cilvēka ceļu caur dažādām dzīves pieredzēm, un tās mērķis ir palīdzēt saprast dzīves likumus, apzināties savas stiprās un vājās puses un atrast dziļāku harmoniju.

Kā Leela spēle darbojas?

  1. Spēles laukums: Leela spēlei ir īpašs laukums ar 72 laukumiem, kas simbolizē dažādas dzīves situācijas, emocijas un apziņas stāvokļus.
  2. Kauliņi: Dalībnieks met kauliņus, kas nosaka viņa virzību pa laukumiem. Katrs gājiens atspoguļo to, kas notiek viņa dzīvē.
  3. Simboliskā nozīme: Katram spēles laukumam ir dziļa simboliskā nozīme, kas tiek apspriesta sesijas laikā.

Kam šī spēle ir paredzēta?

Leela spēle ir paredzēta:

  • Tiem, kuri vēlas rast atbildes uz svarīgiem jautājumiem par savu dzīvi.
  • Cilvēkiem, kas meklē garīgu izaugsmi un harmoniju.
  • Tiem, kuri izjūt emocionālu spriedzi vai dzīves izaicinājumus un vēlas atrast risinājumu.

Kā spēle norisinās praksē?

  • Ilgums: Spēle ilgst vidēji 3–5 stundas, atkarībā no dalībnieku skaita un sarunu dziļuma.
  • Formāts: Sesijas var būt individuālas vai grupu formātā (līdz 4 cilvēkiem).
  • Norises vieta: Spēles norise tiek organizēta atkarībā no spēles veida .
  • Vadītājs: Spēli vada pieredzējis vadītājs, kurš palīdz izprast katra gājiena simbolisko nozīmi un tās saikni ar dalībnieka dzīvi.

Ko jūs iegūsiet, piedaloties Leela spēlē?

  • Dziļāka izpratne par savu dzīves ceļu un lomu.
  • Atbildes uz jautājumiem, kas ilgi palikuši neatrisināti.
  • Jauna perspektīva uz esošajiem dzīves izaicinājumiem.
  • Iespēja atbrīvoties no emocionāliem un garīgiem šķēršļiem.

Atsauksmes no dalībniekiem

"Leela spēle palīdzēja man atrast atbildi uz jautājumu, kas mani nomāca gadiem. Pēc spēles es jutos vieglāka, it kā manā dzīvē būtu ieviesta jauna skaidrība." – Anna, 34 gadi.

"Es ieraudzīju savu dzīvi no pavisam cita skatpunkta. Šī pieredze bija ne tikai noderīga, bet arī dziļi aizkustinoša." – Jānis, 42 gadi.

Kā pieteikties?

Lai piedalītos Leela spēlē, lūdzu, sazinieties ar mums  

    Dalības maksa: 60 EUR par individuālu sesiju, 40  EUR par grupas sesiju (līdz 6 cilvēkiem).

Aicinām jūs uz ceļojumu, kas mainīs jūsu dzīvi!

Leela spēle ir iespēja ienirt savas dzīves dziļumos un atklāt tās skaistumu un noslēpumus. Vai esat gatavs sākt šo piedzīvojumu?


Le
Leela spēle ir ne tikai izklaide, bet arī spēcīgs instruments personīgai un garīgai izaugsmei. Esi gatavs atklāt sevi pavisam jaunā līmenī? Nāc un piedzīvo šo seno gudrību jau šodien!Spēlē var tikt izmantoti adaptēti spēlētajam lauciņu apraksti . Papildus piekļūšanai zemapziņas programmām- dažādas Lauka tehnikas- metaforiskās kārtis, sistēmiskie sakārtojumi, šamaniskās, astropsiholoģijas, kvantu psiholoģijas tehnikas.


Lilas spēle.Attiecības.


Ekranuznemums_2025-01-02_155201.pngPar spēles "Leele" sākšanu

Lai uzsāktu spēli, vispirms jāpasaka savs nodoms – par ko ir spēle. Pastāv jau arī iespēja to neatskaņot skaļi,ateikt tikai sev, bet tas ierobežo iespēju spēles vadītājam būt pilnvērtīgam pavadonim spēlē. Nodoma apzināšana daudziem ir liels izaicinājums. Kad jautājums definēts, tiek mests kauliņš, un katrs iespējamais iznākums nes īpašu vēstījumu par izteikto nodomu :
• Sešinieks: spēles ceļojums pa lauciņiem sākas. Nodoms skaidrs un patiess, un spēlētājs ir dodas savā ceļojumā.
• Piecinieks: jautājums ir būtisks, bet vēl prasās pēc precizēšanas – kāda vārda , nianses izmaiņai , lai patiešām rezonētu ar spēlētāja iekšējo būtību.
• Jo mazāk punktu uz kauliņa, jo tālāk nodoms no jautājuma aktualitātes un patiesuma.
• Ja vieninieks: jautājums ir pārāk tālu no spēlētāja patiesās motivācijas. Tas prasa lielāku atklātību un dziļāku ieskata.
Spēles vadītājam jājūt- kurā brīdī un cik daudz jāiesaistās jautājuma noformulēšanas procesā. Vai spēlētajs pats aktīvi meklē jaunus ceļus lai apzinātos savus nodomus un precizētu jautājumu. Šajā procesā viņš sāk atklāt ne vien savu vēlmi, bet arī to, kas slēpjas aiz rūpīgi slīpētās frāzes, aiz pieklājības maskām un iekšējiem aizsargiem. Tās ir nianses, kuras pārāk bieži aizsedz skaisti formulētas ilūzijas – tie ir vārdi, ar kuriem paši sevi pārliecinām. Ja izskatās ka spēlētajam vajadzīgs atbalsts – varu uzdot jautājumus kas liks paskatīties dziļāk- kas atrodas aiz atskaņotā jautājuma, varu uzlikt kādu Lauka diagnostika, var ievest izmainītā apziņas stāvoklī kur var atnākt negaidīta , patiesa atklāsme.
Spēlē „Leele” skaistas fasādes nepalīdz. Te jābūt godīgam – gan jautājumā, gan nodomā, gan pret sevi. Lai tiešām uzsāktu spēli, vajadzīgs nolūks un drosme palūkoties dziļāk, līdz patiesībai, kas parasti ir apslēpta. Šeit redzu spēles vadītāja, pavadoņa patieso nozīmi spēlē.
Ir gadījies ka šis posms ir bijis pats nozīmīgākais un vērtīgākais spēlē- pēc tam spēlētājs straujā gaitā, nekur neaizķeroties iziet spēli. Tā kā spēles gaita var būt dažāda- 2 minūtes jautājumam un 2 stundas spēle, vai arī 2 stundas jautājumam un 15 minūtes spēlei.

Lila transformācija.jpg

Mūsdienu pasaule ir pārmaiņu pilna, un vienīgais, uz ko varam paļauties kā uz nemainīgu, ir izmaiņas pašas. Spēja tām pielāgoties, nebaidoties un uztverot tās kā daļu no dzīves ceļojuma, ir viena no svarīgākajām prasmēm, ko mēs varam attīstīt. Izmaiņas var rasties dažādos veidos:
Pašu radītas: kad mērķtiecīgi mainām savu dzīves virzienu vai ieradumus.
Citu cilvēku ietekmētas: kad mūsu ceļš tiek mainīts, reaģējot uz līdzcilvēku lēmumiem un darbībām.
Dzīves vai ārējo apstākļu izraisītas: tās var nākt no dabas, ekonomikas vai citiem faktoriem, kas ir ārpus mūsu kontroles.
Lai veiksmīgi pielāgotos šīm pārmaiņām, ir svarīgi saglabāt elastību un mieru. Tāpēc esam izveidojuši jaunu Leelas spēles formātu, kas palīdz apgūt un izprast pielāgošanās un pārejas procesu dažādās dzīves situācijās. Šajā Leelas spēles versijā ir divi spēles vaditāji un tiek izmantoti divi laukumi:
Galda laukums,
Grīdas laukums
Papildināti noteikumi divu laukumu spēlei "Leela"
Divu laukumu struktūra
Galda laukums
Kompakts spēles galda laukums, kur spēlētāji kopā ar vadītaju sēž pie galda, spēles vadītājs var arī aicināt spēlētājus piecelties lai izpildītu kādu uzdevumu.
Grīdas laukums
Plašs spēles laukums uz grīdas, kur spēlētāji paši kļūst par figūrām un fiziski pārvietojas pa lauciņiem.
Divi vadītāji
Katrs vadītājs pārrauga savu laukumu un palīdz spēlētājiem izprast spēles nozīmi un uzdevumus, ir pavadonis vinu ceļā.
Sagatavošanās
Spēlētāji vienojas, kurā laukumā viņi sāks spēli, un vadītāji attiecīgi sadala grupas.
Vadītāji izskaidro spēles noteikumus un informē, ka spēlētājiem spēles gaitā var nākties mainīt laukumus.
Katra laukuma vadītājs nodrošina spēles aprīkojumu un palīdz sagatavoties sākumam.
Pāriešana starp laukumiem
Pārejas gadījumi
Pēc spēlētāja izvēles: Spēlētājs var izvēlēties pāriet uz citu laukumu, ja uzskata to par nepieciešamu savam spēles ceļojumam. Pāreju var veikt ja uzkrīt skitlis 6.
Pēc vadītāja norādes: Vadītājs var pieprasīt spēlētājam pāriet uz citu laukumu, ja uzkrīt skaitlis1.
Ja spēlētājs sasniedz īpašu pārejas lauciņu.
Pārejas process
Spēlētājs atstāj savus spēles priekšmetus (piemēram, figūru un kauliņu) sākotnējā laukumā. Fiziski pārvietojas uz jauno laukumu, kur saņem jaunus spēles rīkus. Spēlētājs saglabā savu lauciņa numuru un turpina spēli jaunajā laukumā no tās pašas pozīcijas.
Spēlētājs sāk spēlēt jaunajā laukumā tikai pēc tam, kad visi jaunā laukuma spēlētāji ir izdarījuši savus gājienus.
Papildu noteikumi- Mantu nodošanas aizliegums
Spēlētājiem ir aizliegts pārnest personīgās mantas (kauliņus, figūras, pierakstus utt.) no viena laukuma uz otru.
Katram laukumam ir savs unikāls aprīkojums un stils.
Pēc pārejas Spēlētājs jaunajā laukumā sāk no tās pašas vietas (lauciņa numura), kur atradās iepriekšējā laukumā.
Ja pāreja notikusi citu spēlētāju gājienu laikā, spēlētājs gaida, līdz jaunā laukuma spēlētāji ir izdarījuši savus gājienus.
Simboliska nozīme -Mantu atstāšana
Simbolizē pieķeršanās atteikšanos un gatavību pieņemt jauno vidi un spēles posmu.
Katrs vadītājs pārstāv atšķirīgas mācības un pieredzi, ļaujot spēlētājam iepazīt divas dažādas dzīves perspektīvas.
Spēle beidzas Spēlētajam , kad
Spēlētājs sasniedz lauciņu N 68.
Spēlētājs pats izlemj pabeigt savu ceļojumu.
Spēlei paredzētais laiks beidzas.
Galīgais mērķis: Izprast simboliskās un dzīves mācības, kas gūtas abos laukumos un to mijiedarbībā.
Šī spēles versija palīdz spēlētājiem dziļāk reflektēt par pārmaiņām, pielāgošanos un pieķeršanos, padarot par vērtīgu pašizziņas instrumentu.